1. Wybierz najlepszą dla Ciebie ofertę.
2. W zamówieniu uzupełnij dane niezbędne do przeniesienia numeru. Dane, które podasz, muszą być aktualne i spójne z danymi, które posiada Twój obecny operator komórkowy.
3. Przygotujemy wniosek i wyślemy dokument na adres e-mail lub kurierem na adres podany w zamówieniu.
4. Sprawdź, czy wszystkie dane we wniosku są prawidłowe. Dane zawarte na wniosku muszą zgadzać się z danymi, które posiada Twój obecny operator. Zaakceptuj wniosek poprzez e-mail lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi.
5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Poinformujemy Cię o przebiegu procesu wybraną przez Ciebie formą kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
6. Kiedy Twój dotychczasowy operator potwierdzi datę przeniesienia numeru, otrzymasz od nas umowę. W wybrany przez Ciebie sposób: za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do odbioru w lokalnym Biurze Obsługi Klienta.
7. Wraz z podpisaniem umowy z Vectra otrzymasz kartę SIM, w dniu przeniesienia Twojego numeru zaczyna on działać na dostarczonej karcie SIM.
8. Pamiętaj, aby w wyznaczonym dniu przeniesienia numeru włożyć do telefonu kartę SIM od Vectry.
1. Zadzwoń pod numer 601 601 601 lub 58 736 50 01.
2. Złóż zamówienie z konsultantem – razem wypełnijcie wniosek o przeniesienie numeru (dane, które podasz, muszą być aktualne i spójne z danymi, które posiada Twój obecny operator komórkowy).
3. Wyślemy do Ciebie wniosek na adres e-mail lub kurierem.
4. Sprawdź, czy wszystkie dane są prawidłowe, zaakceptuj wniosek poprzez e-mail lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi.
5. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
6. Kiedy Twój dotychczasowy operator potwierdzi datę przeniesienia numeru, otrzymasz od nas umowę. W wybrany przez Ciebie sposób: za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do odbioru w lokalnym Biurze Obsługi Klienta.
7. Wraz z podpisaniem umowy z Vectra otrzymasz kartę SIM, w dniu przeniesienia Twojego numeru zaczyna on działać na dostarczonej karcie SIM, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.
8. Pamiętaj, aby w wyznaczonym dniu przeniesienia numeru włożyć do telefonu kartę SIM od Vectry.
W lokalnym Biurze Obsługi Klienta
1. Przyjdź do biura Vectry i razem z konsultantem złóż wniosek o przeniesienie numeru (pamiętaj, dane, które podasz, muszą być aktualne i spójne z danymi, które posiada Twój obecny operator komórkowy).
2. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami. Zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu za pośrednictwem wybranej przez Ciebie formy kontaktu (SMS, e-mail, telefon).
3. Kiedy Twój dotychczasowy operator potwierdzi datę przeniesienia numeru, otrzymasz od nas umowę. W wybrany przez Ciebie sposób: za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do odbioru w lokalnym Biurze Obsługi Klienta.
4. Wraz z podpisaniem umowy z Vectrą otrzymasz kartę SIM, w dniu przeniesienia Twojego numeru zaczyna on działać na dostarczonej karcie SIM, a karta od dotychczasowego operatora zostanie wyłączona.
5. Pamiętaj, aby w wyznaczonym dniu przeniesienia numeru włożyć do telefonu kartę SIM od Vectry.