Praca, nauka, rozrywka? Korzystaj do woli w domu
lub mieszkaniu z naszym szybkim, stabilnym i niezawodnym Internetem!
Ty:
Krok 1. Wybierz ofertę na stronie internetowej Vectry.
Krok 2. Wprowadź dane, niezbędne do przeniesienia numeru.
Dane, które podasz, muszą być aktualne i spójne z danymi, które posiada Twój obecny operator.
Vectra:
Krok 3. Przygotujemy wniosek o przeniesienie Twojego numeru do Vectry i wyślemy go na adres e-mail lub kurierem, na adres podany w zamówieniu.
Ty:
Krok 4. Sprawdź, czy dane we wniosku są prawidłowe.
Krok 5. Zaakceptuj wniosek przez e-mail lub podpisz dokument i oddaj go kurierowi
Vectra:
Krok 6. Zajmiemy się pozostałymi formalnościami.
Krok 7. O wszystkim będziemy Cię informować zgodnie z Twoją decyzją poprzez: SMS, e-mail lub telefonicznie.
Krok 8. Kiedy tylko Twój dotychczasowy operator potwierdzi datę przeniesienia numeru, przygotujemy dla Ciebie umowę.
Zgodnie z Twoją decyzją zostanie ona dostarczona: kurierem, na Twój adres
lub będzie gotowa do odbioru w lokalnym Biurze Obsługi Klienta. Pamiętaj, aby w wyznaczonym dniu przeniesienia numeru włożyć do telefonu kartę SIM od Vectry.