Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.
Ponad 1,7 mln klientów
Ponad 2100 miejscowości w Polsce
Łącznie 157 punkty obsługi
Zasięg ponad 6,7 mln gospodarstw domowych
Około 12 mln osób w zasięgu usług Vectry
Zakres działalności Grupy Vectra to:
Internet światłowodowy
najlepsze połączenie jakości i ceny
Telewizja
nowoczesne cyfrowe usługi telewizyjne, w tym unikalny na rynku TV Smart. Rozrywka wszędzie tam gdzie Ty.
Abonament komórkowy i telefonia stacjonarna
Bazująca na technologii cyfrowej
Usługi dodatkowe
m.in.: Max, Eleven, CANAL+, CINEMAX, FilmKlub, Bezpieczny Internet, czy Axa Szybka Pomoc
Jakość usług Vectry
3 dni
Czas podłączenia Usług, w tym telekomunikacyjnych
99,95%
Bezprzerwowy czas dostępności / świadczenia Usług*
99,76%
Wskaźnik poprawności faktur z ostatnich 6 miesięcy w zakresie wysokości Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej
7:00 - 22:00
Dostępność infolinii
57%
Wskaźnik usuwania usterek do 24 godzin*
2 szt.
Liczba usterek w miesiącu przypadająca na 100 usług świadczonych przez operatora*
3,1%
Stopa nieskutecznych wywołań telefonicznych
1,2 sek.
Czas zestawienia połączenia telefonicznego
24 sek.
Czas oczekiwania na połączneie z konsultantem*
10 dni
Średni czas rozpatrywania reklamacji**
* średnia z 3 miesięcy poprzedzających publikację informacji; ** na dzień publikacji informacji
Dane firmy
VECTRA S.A.
aleja Zwycięstwa 253
81-525 Gdynia
Tel. (+48) 58 624 83 52
Faks (+48) 58 742 66 00
Dane spółki
Sąd Rejonowy Gdańsk Północ w Gdańsku
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000089460
REGON 170801142
NIP 586-20-40-690
Wysokość kapitału zakładowego: 328 602 730,00 zł (opłacony w całości)
Wszystkich Abonentów, którzy chcą skontaktować się z firmą telefonicznie w sprawie usług Vectry lub problemów technicznych, prosimy o kontakt pod numerem 601 601 601.