Pytania i odpowiedzi
Jeżeli jesteś już naszym klientem zaloguj się do Strefy Klienta ebok.vectra.pl i wejdź do zakładki Usługi i Oferta.
Czas trwania Umowy na Pakiet CANAL+ zależny jest od warunków promocji, z którymi zapozna Cię konsultant lub które zawarte są w Regulaminie promocji.
Aby wykupić dostęp do pakietu CANAL+ lub serwisu streamingowego Canal+ w Vectrze musisz być klientem jednej z usług głównych operatora.
Aby wykupić usługę Multiroom skontaktuj się z naszą infolinią 601601601 lub odwiedź jeden z naszych salonów firmowych.
Jeżeli nie posiadasz w Vectrze usługi telewizyjnej, możesz wykupić dostęp do serwisu streamingowego CANAL+.
Po zalogowaniu do serwisu będziesz miał dostęp do tysiąca tytułów na żądanie i kanałów CANAL+.
Z serwisem streamingowym CANAL+ możesz korzystać na terenie UE. Usługę musisz wykupić w Polsce, płacąc z polskiego konta bankowego. Wszyscy abonenci Pakietu CANAL+ w Vectrze mają również dostęp do serwisu streamingowego CANAL+.
Aby wykupić dostęp do naszych usług możesz skorzystać z kilku możliwości:
Strona www.vectra.pl
Kontakt z infolinią sprzedażową pod numerem 601601601
Wizyta w jednym z salonów firmowych
Kontakt z naszym Przedstawicielem Handlowym
Aby sprawdzić możliwości zmiany aktualnej umowy skontaktuj się z naszą infolinią sprzedażową pod numerem 601601601 lub odwiedź jeden z salonów firmowych www.vectra.pl/salony-firmowe-vectra.