To Urządzenia Abonenckie, które udostępniliśmy Ci abyś mógł korzystać z naszych usług. Jeśli korzystasz z:
Internet/Telefon stacjonarny: modem/terminal internetowy, zasilacz sieciowy. Telewizja cyfrowa: dekoder cyfrowy, pilot, kabel łączący dekoder z odbiornikiem oraz zasilacz sieciowy.
Telewizja cyfrowa: dekoder cyfrowy, pilot, kabel łączący dekoder z odbiornikiem oraz zasilacz sieciowy. Jeśli telewizor ma gniazdo CI, może to być moduł CAM CI (niewielka metalowa płytka, wsuwana w gniazdo CI telewizora).
TV SMART: przystawka telewizyjna z Android TV, przewód HDMI, pilot i zasilacz sieciowy.
Pad SHAKS S2i: Pad bezprzewodowy wielofunkcyjny Shaks S2i oraz kabel do ładowania.
Power WiFi: Extender oraz zasilacz.
Na co zwrócić uwagę przy zwrocie sprzętu?
Listę urządzeń, które trzeba oddać, znajdziesz na Potwierdzeniu Przyjęcia Wypowiedzenia Umowy.
Numer seryjny urządzenia (S/N), znajdziesz na naklejce na urządzeniu (z boku lub od spodu). To ważne, jeśli rezygnujesz z usługi Multiroom. Zanim oddasz sprzęt, sprawdź, czy numer S/N urządzenia zgadza się z tym na Potwierdzeniu Przyjęcia Wypowiedzenia Umowy.
Kiedy trzeba zwrócić sprzęt?
W ciągu 14 dni od rozwiązania lub wygaśnięcia umowy. Dokładny termin znajdziesz na Potwierdzeniu Przyjęcia Wypowiedzenia Umowy.
Jak przygotować sprzęt do oddania?
Nie musisz mieć oryginalnego pudełka, ale spakuj sprzęt w jedną paczkę i odpowiednio zabezpiecz.
W jaki sposób zwrócić bezpłatnie sprzęt?
ORLEN Paczka
Wypełnij formularz przez Strefę Klienta, a Twoje dane się uzupełnią.
Po wypełnieniu formularza na Twój adres e-mail otrzymasz zlecenie odbioru oraz informację kiedy kurier do Ciebie przyjdzie. Wydrukuj zlecenie i naklej na opakowaniu.
Przekaż paczkę kurierowi.
LUB
przygotuj przesyłkę i wyślij urządzenia i akcesoria na adres:
Centrum Serwisowe Urządzeń Abonenckich ul. Pułaskiego 17 41-800 Zabrze
Możemy odebrać od Ciebie urządzenie za opłatą:
Aby ustalić termin, zadzwoń na Infolinię: 244 244 244
Opłata zgodna z cennikiem - 50,00 zł.
Urządzenie i akcesoria możesz też zwrócić w jednym z naszych Biur Obsługi Klienta.
W tym celu niezbędne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się tutaj. Po poprawnym wypełnieniu wymaganych pól na adres e-mail zostanie wysłana etykieta nadawcza umożliwiająca nadanie paczki w dowolnym punkcie (automaty paczkowe, stacje benzynowe, kioski ruchu oraz punkty partnerskie). Lista dostępnych punktów znajduje się tutaj. Zwracany sprzęt wraz z pozostałymi elementami wchodzącymi w skład zestawu (np. pilot, zasilacz z przewodem, płyta CD ze sterownikami, karta dostępu warunkowego) powinien być spakowany w jedną paczkę i odpowiednio zabezpieczony.
Paczkomaty InPost
W tym celu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się tutaj. Po poprawnym wypełnieniu wymaganych pól na adres e-mail i numer telefonu zostanie wysłany 10-cyfrowy kod umożliwiający nadanie paczki w dowolnym Paczkomacie w kraju. Lista dostępnych Paczkomatów znajduje się tutaj. Zwracany sprzęt wraz z pozostałymi elementami wchodzącymi w skład zestawu (np. pilot, zasilacz z przewodem, płyta CD ze sterownikami, karta dostępu warunkowego) powinien być spakowany w jedną paczkę i odpowiednio zabezpieczony.
Kurier DPD / Punkt Pickup
Kuriera lub nadanie przesyłki w punkcie Pickup zamówić można poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się tutaj. Po poprawnym wypełnieniu formularza na wskazany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zlecenia odbioru z podanym przewidzianym dniem odbioru. Zwracany sprzęt wraz z pozostałymi elementami wchodzącymi w skład zestawu (np. pilot, zasilacz z przewodem, płyta CD ze sterownikami, karta dostępu warunkowego, kabel HDMI, kabel euro) powinien być przed wizytą kuriera spakowany w jedną paczkę i odpowiednio zabezpieczony.
Płatny odbiór sprzętu
Usługa odbioru Urządzenia Abonenckiego na życzenie Abonenta - opłata 50,00 zł. W tym celu należy skontaktować poprzez formularz na www.vectra.pl/kontakt
Biuro Obsługi Klienta
Wykaz Biur znajduje się tutaj lub skorzystaj z poniższej mapy interaktywnej.