Dostęp online i offline
Twoja ulubiona muzyka zawsze przy Tobie – słuchasz nawet bez dostępu do Internetu
Tak, jeżeli jesteś aktualnym Klientem VECTRY, to możesz korzystać z TIDAL w ramach dedykowanej oferty dla obecnych klientów.
Dedykowane Tobie produkty znajdziesz w Strefie Klienta.
Możesz też skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta poprzez www.vectra.pl/kontakt.
Tak, korzystanie z TIDAL wiąże się z wykorzystaniem Twojego pakietu internetowego (opłaty według stawek operatorów).
Od 1 do 3 dni po instalacji usług VECTRA otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z linkiem do rejestracji swojego konta w TIDAL. Kliknij w link i aktywuj swoje konto postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie
lub
zadzwoń na nr tel. 601 601 601 (godziny pracy: pon.–pt. 7.00–22.00, sob. 8.00–20.00, nd. 8.00–17.00)
lub
udaj się do Salonu Firmowego Vectra lub Biura Obsługi Klienta - https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe.
W takim przypadku prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta – 244 244 244 lub 58 742 65 00 z tel. komórkowego (opłaty według stawek operatorów). Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta: pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00 oraz zapraszamy do Strefy Klienta https://ebok.vectra.pl.
E-mail lub SMS z linkiem powinieneś otrzymać w ciągu 1-3 dni od aktywacji usługi.
Jeśli ten termin minął, a nie otrzymałeś SMS-a, to prosimy o kontakt www.vectra.pl/kontakt.
#rejestracja #link aktywacyjny
Regulamin dostępny jest na stronie: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/.
Otwórz aplikację TIDAL na dowolnym urządzeniu.
#reset hasła